Les DETTE innlegget! 
Trenger mange folk=)

torsdag 22. januar 2009

Tema: Bilder av voksne

Kanskje er det fordi jeg selv ikke har barn å scrappe, og derfor ofte må scrappe venner og familie, at jeg syns det er herlig å se LOer med bilder av voksne mennesker på. Eller kanskje bare det at LOer med bilder av voksne er en sjeldenhet i scrappeverdenen?
Selv syns jeg jo det er minst like viktig å scrappe seg selv, partneren, venner osv. for man tilbringer jo faktisk tid med disse folkene og. For å sette det litt på spissen, hvorfor bare scrappe barnas liv og ikke sitt eget?

Så jeg ble veldig glad når jeg fant så mange LOer rundt om i galleriene med bilder av voksne, så her kommer en haug LOer.




Liljen





Kristine






Josefin





IdaB





Arya





Scapa












Myrini







Lill







Trille







Vibs





VesleMy



Ingen kommentarer: